Chcete zjistit, jaké zaměstnanecké benefity ve vaší firmě nejvíce ocení? Jaká je spokojenost vašich partnerů nebo názory členů ve vaší organizaci? Pomůžeme vám zjistit, kde jsou silné stránky a slabiny, co jsou kontroverzní či naopak nezajímavá témata. Vtáhneme vaši komunitu do rozhodování a přineseme vám jasné výsledky na základě relevantních dat. Takových, na kterých můžete stavět budoucnost vaší organizace.
Vstup do online průzkumu pouze pro vaše relevantní respondenty. Vyberte si z různých způsobů zabezpečení, která můžeme propojit s vaším systémem. A to vše v souladu s GDPR.
Vytváříme průzkumy, které prozradí více než vágní „spíše spokojený/á“ a „8 z 10“. Kombinujeme metodu více hlasů s tradičními nástroji marketingového průzkumu tak, abychom nemuseli zadávat krkolomné otázky a odpovědi, které respondenti nechápou. Ptáme se lidsky a jasně – s cílem získat co nejpřesnější odpovědi a data.
Kvalitní data a srozumitelné výsledky, na základě kterých můžete dělat strategická rozhodnutí.
„Získávat efektivně zpětnou vazbu od našich členů a příznivců pro nás bylo dlouhodobě výzvou. S platformou Decision 21 jsme si nejprve od našich příznivců nechali poradit, jakým směrem se vydat při plánování naší hlavní kampaně, a zavedli platformu jako nástroj k podpoře interní demokracie v našem hnutí.“
Michal Horniecký, Vedoucí mobilizace Amnesty International ČR
Sociálně-ekonomická analýza města
Mapování institucí ve městě
Skupinový výzkum mezi občany
Validační průzkum a sběr dat
Analýza získaných dat
Konečný report vč. doporučení
Pomůžeme vám s dotazníky a správným nastavením pravidel.
Poradíme s informační kampaní, aby se do projektu zapojilo maximum lidí.
Po skončení výzkumu nebo hlasování vám předáme přehledné výsledky.
Řešení vám připravíme na míru. Podle vašich požadavků, zkušeností i počtu obyvatel navrhneme optimální postup. Úvodní konzultace jsou bezplatné.