„Ve všech směrech perfektní. Byla jsem velmi spokojená, co se týče hlasování to byl nejlepší ročník ankety.“
Michaela Derynková, zakladatelka Social Awards
Czech Social Awards
v číslech
soutěžních kategorií
hlasujících
udělených hlasů
Czech Social Awards zná na české influencerské scéně snad každý. Do ankety nominují osobnosti sami fanoušci, kteří následně online hlasují o vítězích. Během necelých 2 týdnů hlasovalo v roce 2022 na platformě Decision 21 přes 20 tisíc fanoušků.
Na základě nominací vybrala odborná porota v každé kategorii 3 jména, z nichž absolutního vítěze zvolila veřejnost, respektive sledující (followers). Hlasovat bylo možné v 5 kategoriích, přičemž v každé z nich mohli fanoušci hlasovat až pro 2 influencery:
V každé kategorii byli tři nominovaní, pouze v kategorii Rising Star bylo na výběr pět osobností.
Anketa je laděna do jednoduché modro-bílé grafiky. Tomu jsme přizpůsobili také design hlasování, aby byl přechod mezi webem a hlasovací platformou Decision 21 plynulý a pro uživatele nerušivý. Hlasování běželo na subdoméně hlasovani.socialawards.cz, což doplňovalo oficiální web soutěže.
Jelikož jsou Czech Social Awards anketou pro online tvůrce, probíhala verifikace hlasujících tematicky skrze sociální sítě. Lidé se mohli online hlasování zúčastnit po přihlášení přes jeden z následujících účtů: Facebook, Twitter, nebo Google. Hlasování probíhalo mezi 26. květnem a 5. červnem 2022. V rámci jednoho přihlášení bylo možné hlasovat postupně ve všech kategoriích, v každé šlo udělit jeden hlas svému favoritovi.
Vítězové si ocenění převzali během slavnostního galavečera v otevřených prostorách pražského Žofína a výsledky byly později zveřejněny na webu Czech Social Awards. Statistiky a detailní výsledky si můžete prohlédnout na výsledkové stránce platformy Decision 21, která je, stejně jako hlasování samotné, sjednocena do grafiky zadavatele.