ZPĚT NA AKTUALITY

Czech Social Awards 2024: Rekordní počet hlasujících na platformě Decision 21 i nové kategorie

29.11.2024

11. ročník Czech Social Awards přinesl prestižní ocenění tvůrců, startupů, kampaní, institucí a dalších nejvýraznějších počinů, které nás v uplynulém roce inspirovaly, bavily a vzdělávaly v českém digitálním prostoru.

Letos se soutěž nesla ve znamení rekordního počtu hlasujících i nových kategorií. Úplně poprvé si cenu odnesla VEŘEJNÁ SPRÁVA, u jejíhož zrodu jsme v Decision 21 byli a stali se proto jejím partnerem. Kategorie podtrhuje význam moderní a otevřené veřejné správy, která aktivně využívá digitální platformy k budování důvěry, zapojování veřejnosti a poskytování aktuálních a důležitých informací.

Online hlasování v novém kabátě

Z téměř dvou tisíc nominací vybrala pro každou ze 13 kategorií 5 nejzajímavějších porota, ve které usedli odborníci z byznysu, médií, nezisku i akademické půdy. O vítězích rozhodli fanoušci ve veřejném online hlasování, které jsme již tradičně zajistili na platformě Decision 21. Vzhled hlasování jsme kompletně přizpůsobili nové vizuální identitě Czech Social Awards. Verifikace probíhala na základě zadání e-mailové adresy, na kterou hlasující obdrželi unikátní link pro vstup do hlasování.

Hlasování probíhalo ve 13 kategoriích:

  • Veřejná správa
  • Generace Z
  • Média
  • Firemní podcast
  • Podcast
  • Značka
  • Influencer marketing
  • Mobilní aplikace
  • Osobnost roku
  • Projekt
  • Kampaň
  • Startup
  • Digitální tvůrce

Každá kategorie obsahovala 5 finalistů, hlasující mohli podpořit až 2 z nich. Pro zajištění férového hlasování se pořadí finalistů zobrazovalo uživatelům náhodně.

Celkem v Czech Social Awards 2024 hlasovalo 36 933 hlasujících, kteří mezi finalisty rozdali 339 506 hlasů.

Foto: Petr Lebeda
Kdo jsou letošní vítězové?

Vítěze organizátoři odtajnili 28. listopadu 2024 během slavnostního galavečera v DOX+, který mohli diváci sledovat živě na Youtube Czech Social Awards a webových stránkách TV Nova.

Ocenění v kategorii Veřejná správa získala Policie České republiky. Kategorie podtrhuje význam moderní a otevřené státní správy, která aktivně využívá digitální platformy k budování důvěry, zapojování veřejnosti a poskytování aktuálních a důležitých informací.

Policie ČR (Foto: Petr Lebeda)

V kategorii Generace Z si převzala ocenění greenfluencerka Rozárie Haškovcová se svým profilem Shluk buněk a v kategorii určené pro Média získala ocenění DVTV.

Rozárie Haškovcová alias Shluk buněk a vítěz kategorie Média DVTV (Foto: Petr Lebeda)

Digitálním tvůrcem roku se stal TMBK. V kategorii Projekt zvítězila Moderní sebeobrana podporující svět bez násilí. Ocenění v kategorii Kampaň získala Nora patří lišce – kampaň za ukončení norování.

TMBK, Nora patří lišce a Moderní sebeobrana (Foto: Petr Lebeda)

V kategorii Startup pro inspirativní brandy zvítězily Ecohaus prací papírky. Cenu za Firemní podcast si odnesla Udržitelná Karlovka a v kategorii Podcast zvítězily Opravdové zločiny.

Udržitelná Karlovka, Ecohaus prací papírky a Opravdové zločiny (Foto: Petr Lebeda)

Značkou roku se stal pomocník pro fitness a výživu GymBeam. Ocenění v kategorii Influencer marketing získala kampaň Pasta bunda MS hokej 2024 v hlavní roli s Davidem Pastrňákem.

Zástupci GymBeam a Pasta bunda MS hokej 2024 (Foto: Petr Lebeda)

Cenu si odnesla také mobilní aplikace Záchranka v kategorii Aplikace a jako Osobnost byl za svou tvorbu a přínos oceněn lékař letecké záchranné služby Marek Dvořák.

Aplikace Záchranka a Marek Dvořák (Foto: Petr Lebeda)

Udělena byla také speciální cena za mimořádné působení na sociálních sítích, o kterém rozhodla odborná porota. V letošním roce si Social Special Award odnesla dívka, která vrátila poezii na výsluní. Multitalentovaná Kačka Pokorná, známá jako Svojost.

Kačka Pokorná alias Svojost (Foto: Petr Lebeda)

Všem oceněným gratulujeme!